ארדן: "לא נראה לי שתהיה ממשלת אחדות בשנה הקרובה"

"אנחנו רוצים להגיע לסטנדרטים של לונדון וניו יורק. לקראת החגים הערכות בשיא, שנה שעברה גל הטרור החל בחגי תשרי, עושים את המקסימום, ונלחמים גם בהסתה ברשתות"
אבי יעקב No Comments on ארדן: "לא נראה לי שתהיה ממשלת אחדות בשנה הקרובה"

ח"כ איתן ברושי: "אם אחרי כל מה ששמעון פרס עשה לערביי ישראל ולפלסטינים הם בסוף לא באים להלוויה שלו, אני חושב שמחנה השמאל צריך לעשות חשיבה מחודשת" • אילה חסון: "אינטרס נתניהו להרחיב את הממשלה זה רק כדי לפלג את מפלגת העבודה"

צילום: Miriam Alster/Flash90
"אנחנו רוצים להגיע לסטנדרטים של לונדון וניו יורק. לקראת החגים הערכות בשיא, שנה שעברה גל הטרור החל בחגי תשרי, עושים את המקסימום, ונלחמים גם בהסתה ברשתות"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יום אחרי סערת ממשלת האחדות ששבה לכותרות והשר לבטחון הפנים גלעד ארדן אומר בראיון לאבי למימרן במהדורה המרכזית בקול חי: לא נראה לי שתהיה ממשלת אחדות בשנה הקרובה.

ארדן שנחשב לאחד מבכירי שרי הליכוד אומר את דבריו על פי המידע אליו הוא נחשף.

עוד אמר ארדן כי המשטרה תתמקד השנה בהנגשת השירות המשטרתי והגברת הביטחון היומיומי של כל אזרח, "אנחנו רוצים להגיע לסטנדרטים של לונדון וניו יורק. לקראת החגים הערכות בשיא, שנה שעברה גל הטרור החל בחגי תשרי, עושים את המקסימום, ונלחמים גם בהסתה ברשתות".

מי שעוד דיבר על האחדות היה תומך היוזמה ח"כ איתן ברושי מהמחנה הציוני שתהה "אם אחרי כל מה ששמעון פרס עשה לערביי ישראל ולפלסטינים הם בסוף לא באים להלוויה שלו, אני חושב שמחנה השמאל צריך לעשות חשיבה מחודשת באשר לסכסוך בתוך המדינה ומחוצה לה".

העיתונאית איילה חסון אמר ה לאבי מימרן אודות היוזמה כי "אם יש אינטרס לנתניהו להרחיב את הממשלה זה רק כדי לפלג את מפלגת העבודה לגמרי, ולהרוויח נקודות בזירה המדינית מול אובמה ואירופה. מי שיצא מורווח ממהלך כזה הוא יאיר לפיד שיהפוך לאלטרנטיבה היחידה לשלטון הליכוד".

 



0 תגובות